you can’t always get what you want

+ eg vil sitte i eit vindaug i ei leilegheit i paris og sjå på byen og tenke at dette er min by.

+ eg vil lese bøker utan å føle at det går ut over alt eg burde gjer.

+ eg vil lage smoothie

+ eg vil spise popkorn

+ eg vil at snøen skal forsvinne og at våren skal komme

+ eg vil skrive utan ei mørk sky i magen

+ eg vil vere ein anna person i eit anna liv i ei anna tid

+ eg vil ikkje på skulen i morgon

+ eg vil ha vaskemaskin og oppvaskmaskin

+ eg vil finne fleire bilder å ha i dette innlegget

+ eg vil gjere leksa mi

+ eg vil ha lønning

+ eg vil sove

men mest av alt vil eg at denne dagen skal vere over.


I want to sit in a windowsill in Paris, overlooking the city and thinking that it is mine. I want to read all the books in the world, without feeling that I am putting off something more important. I want to make a smoothie. I want to eat popcorn. I want the winter to go away and spring to come. I want to write without a black cloud in my belly. I want to be a different person in a different life in a different time. I don’t want to go to school tomorrow. I want a washing machine and a dishwasher. I want to have the energy to find more pictures for this post. I want to do my homework. I want my paycheck to come. I want to sleep. But most of all, I want this day to be over.

8 Comments

Filed under Lister, annbefalingar og fine ting

8 responses to “you can’t always get what you want

  1. Uff da, hørtes ut som du hadde hatt en lang og tung dag. Håper det blir bedre til i morgen og at du får en dag full av smoothie og popcorn og fine fine vårtegn🙂❤

  2. “But if you try sometimes you might find, you get what you need”.

    Og hvor deprimerende er ikke den “livsfilosofien”, egentlig? Håper du får en bedre morgendag, som inneholder minst en fantastisk smoothie og en god leseopplevelse. Og solskinn.

  3. eg vil sitte i eit vindaug i ei leilegheit i paris og sjå på byen og tenke at dette er min by.

    herlig, akkurat det vil jeg og!

  4. T

    Hverdagsdrømmer er så viktige,
    de må dyrkes, pleies, og så plutselig er de livet.

    Flytting er både fint å vanskelig,- en vil liksom ta med seg de fine tingene, og sette igjen de minnene som ikke er like fine. Men slik fungerer en jo ikke, så derfor tar en med alt, og prøver igjen.

  5. aw,vil også gjøre det du vil gjøre:)

  6. For en fin liste!🙂

    Jeg håper du får en finfin lørdagskveld!

  7. Sånne dager er leie. Men det var mange fine ting du ville da! Jeg vil også lese bøker uten å tenke at det går utover alt annet🙂 Spesielt at det går utover pensum…

Leave a Reply

