å fokusere på dei fine tinga

♥ å få besøk av verdas finaste janne på ein ikkjefin torsdag, drikke kaffi frå den nye espresso maskina mi og overete på sjokolade og popkorn.
♥ sjå the royal tenenbaums for første gong å tenke at det må vere ein av dei finaste filmane eg har sett.
♥ fredagslønning
♥ roadtrip med verdas finaste mamma
♥ pakke i posten med dei finaste bøkene som får ein til å smelte.
♥ raudvin og criminal minds
♥ sarakvalp som søv på det finaste ullteppet frå tallin
♥ å tenke på at om litt over tre månadar, sit eg på ei strand på rhodos, saman med den beste venninna.
denne veka har vore av dei der ein på slutten forstår at ein kanskje har mista ein del av seg sjølv i den. ei definerande veke, ei ting-vil-aldri-verkeleg-bli-som-før veke. og det gjer vondt. men eg er heldig som har mennesker i livet mitt som set ting i perspektiv, folk som siterar helen reddy til meg, “but it is wisdom for the pain” og puttar plaster på såret. det går bra. eg trur eg berre skal overleve litt, miste meg sjølv i bøker og lekser. er det ikkje merkeleg korleis vonde ting alltid kjem i tre? alle gode ting er tre.

og til folk eg er glad i som les dette, eg skriv ikkje om det de trur.

korleis har dykkar veke vore?


it has been one of those weeks where at the end of it, you realize that you have lost a part of you in it. that was what my week was like. a defining one, a things-will-never-be-quite-the-same sort of week. and maybe it is for the best, or maybe not? and it hurts. all i know is that  i am lucky to have people in my life to put things into perspective, someone to quote me Helen Reddy “but it’s wisdom for the pain” and puts a band-aid where it hurts. i am okay. i think i am going to just try to survive for a while. lose myself in books and homework. isn’t it funny how bad things always come in threesoms?

4 Comments

Filed under Foto og slikt fint

4 responses to “å fokusere på dei fine tinga

  1. Yngvild

    Offa, stakars deg! Eg og sol er heime åleine i heile mårå, so det e bare å komme ned hvis du ve:)

    • hehe, tusen takk for medynk søte deg, går egentlig ganske bra alt tatt i betraktning🙂 jammen du, då skal du ikkje sjå vekk frå at eg kjem, men eg forventa blomkål og salsa ass😉❤

  2. Det fine med det vonde er at når alt blir bedre blir det så forbanna mye bedre. Lykke til videre, bra du kan se på det positive❤ Jeg skal følge ditt eksempel etter en tøff uke selv🙂

  3. Jeg er inne i en film-periode, så denne uka var masse film. Og blodappelsiner. Og Francesca Lia Block som jeg alltid har en tendens til å lese når min kjæreste er bortreist på spillejobb. Og masse sol og vår og fint.

Leave a Reply

