skrivesperre og nittitalet

dei siste dagane har eg våre ganske ordlaus kvar gong eg har satt meg ned for å skrive. men i dag hadde eg fri frå skulen og då tenkte eg at no, no kan eg skrive. om enn berre litt. men det var vanskelegare enn eg trudde, og, etter eit mildt frustrasjonsannfall, måtte eg berre innsjå det. skrivesperre. eg likar å tru, for min eigen del, at alle går gjennom ei kreativsperre ein gong i blant. eg likar å sjå for meg pablo picasso sitte i studioet sitt i barcelona, med ein malekost i handa og eit blankt lerret foran seg. at til og med han, til og med han, sleit med perioder med total kreativ tørke. det får meg til å smile litt. det gjer denne spelelista også. i kveld skal eg gløyme alt som heiter skriving og sperre, og fare på nittitals russekro saman med venner eg ikkje har sett på lenge. det blir bra. det blir veldig bra!


I have a writer’s block and haven’t been able to write just about anything in what seems forever. tonight i am going out with friends i haven’t seen in ages, we’re going to a 90’s party, it is going to be so much fun!

5 Comments

Filed under Skriverier og tekstar og slikt.

5 responses to “skrivesperre og nittitalet

  1. det er jo lov til ikke å alltid kunne. det handler jo om alt, noen ganger er noen ting bare umulige.

  2. Jeg synes nå at du skriver utrolig bra jeg, Kristina, skrivesperre eller ei! Kos deg på 90-talls fest, og fortell om det senere ^^

  3. Lykke til og kos deg! =)

  4. Det tror jeg og, at alle opplever det i blandt, men som kommer man tilbake mer inspirert than ever

  5. Kjenner meg igjen der, kreativitet og skrivelysten går ikke alltid hånd i hånd. btw har subscribed på spotify listen du linket til:D

Leave a Reply

