når eg treng inspirasjon til å leve og å vere

+ besøker eg desse to bloggane (ein og to), for ingen inspirerar meg meir enn sandra og mariell.

+ ringer eg mamma. for ingen gir betre råd eller meir perspektiv enn mamma.

+ lagar eg espresso frå espressomaskina mi, oppi dei pittesmå blomeespressokoppane mine, og latar som om eg er ein ekte barrista.

+ høyrer eg på lykke li sitt nye album, eller på damien rice eller på tom waits eller pj harvey eller nick cave. for det er favorittane mine.

+ går eg ut på trappa ned til kjellarhybelen min, sit der og smugrøyker og tenker på alt som er og har vore og prøver å sjå for meg korleis ting vil bli.

+ laddar eg opp kamera og ipod og går tur, for ein blir berre øydelagd av å sitte inne heile dagane.

+ latar eg igjen alle gardiner, skrur musikken på fullt og dansar rundt i undertøyet som ein galning. eller iallefall skulle eg ønske eg tørr å gjere det.

+ lagar eg mat og prøver å tenke på andre ting.

+ les eg i yndlingsbøker. ofte berre dei avsnitta, setningane eller kapittela eg syns er vakrast. blant anna sonett 18 i sonettboka til shakespeare. den er fin.

+ vaskar eg. for då føler eg meg nyttig.

+ ringe mamma ein gong til og snakke om noko heilt uviktig og kvardagsleg. kanskje ringe Kristin og berre snakke. snakke hjelper visst.

+ men mest av alt skriv eg. også slettar eg alt etterpå.

foto: linka til kjelder.


a list of things i do when i need inspiration to live and to be. i read mariell’s and sandra’s blogs. i call my mum because she always has the best advice and the best perspective. i make espresso from my espressomaker and pretend to be a real barrista. i listen to lykke li’s newest album, or to tom waits or damien rice or pj harvey or nick cave, because they are my favorites. i sit on the stairs outside my apartment, smoke and think about things that have been, things that are and try to imagine how things will be. i charge my camera and my ipod and go for a walk. i close the curtains and dance around the flat in my underwear. i make some food. i read the favorite sections of my favorite books. i clean. i call mum one more time to talk about everyday stuff. but most of all i write, and then i delete it all afterwards.

7 Comments

Filed under Lister, annbefalingar og fine ting

7 responses to “når eg treng inspirasjon til å leve og å vere

  1. åh eg elske listene die kristina, de e så fine, lika fine som sommarfuglar, løvene som falle på høsten, luktå av den friske sjøen om sommaren på kaiå i haugesund, ja lika fin som alle dei fine tingå i verden😉

  2. Atter en gang en kjempefin liste. Syns egentlig bloggen din er et litt fint eventyr å finne inspirasjon i jeg ^^

  3. Damien Rice er nydelig, trolig noe av det fineste jeg vet om! Så bra du har så mye du vet du kan gjøre når du mangler inspirasjon og livslyst🙂 Skulle ønske jeg hadde flere sånne gode forslag❤

  4. Så fine ting, mange av dem hjelper for meg også. Blir i litt bedre humør av å ta på meg en fin kjole, spise noe godt og drikke en deilig te av favorittkoppen. Og se morsomme klipp på youtube❤

  5. T

    SÅ fin liste, jeg kjenner igjen mange av tingene.

  6. fine ting du liker:) mye inspo…:) elsker å titte innom hjartesmil sin fine blogg,bli inspirert:)

Leave a Reply

