måndagsfrukost og frukostbloggar

bringebær, blåbær og gojibær smoothie, kaffi á la måndagsmorgon, vatn og sukrin til søtning av smoothie.

om de hugsar så lovde eg meg sjølv for ei tid tilbake å byrje å lage frukost, ikkje berre i helgane, men i kvardagen også. eit prosjekt med varierande resultat. eg er og blir ei smoothie-jente, og om morgonen skal det helst ein smoothie til for å få meg til å orke å ete noko. då er det fint med fine frukostbloggar, som 365 days of breakfast og simply breakfast, som er fulle av fine bilder og frukostinspirasjon. i håp om å bli eit frukostmenneske (for frukost er jo ofte det beste måltidet), skal denne veka bli mi offisielle frukostveke. Let the games begin!


my breakfast today. blueberry, rasberry and gojiberry smoothie, coffee á la mondaymorning (meaning: extra strong), water and sukrin for sweetening of the smoothie. my personal challenge to start eating breakfast every day, has been a project with different results. luckily there are blogs, such as 365 days of breakfast and simply breakfast, to fill me with inspiration. to reach my goal of becoming one of those shiny happy breakfast people, this week is officially breakfastweek. Let the games begin!

7 Comments

Filed under Mat

7 responses to “måndagsfrukost og frukostbloggar

  1. når jeg spiser god frokost, har jeg det bra i mange timer, flere timer enn etter middagen. hurra!

  2. En god frokost er viktig! Elsker de bloggene😀 Håper du får en uke full av gode frokoster ^^

  3. Jeg klarer aldri å spise rett etter at jeg har sått opp. Så vis jeg skulle begynt å lage frokost hadde jeg vært nødt til å stå opp kl.6 for å rekke å stelle meg, få matlyst til å spise frokost, faktisk spise frokost og å komme meg på skolen. Du får ha lykke til med frokostuken din! =D Heier på deg =)

  4. Tusen takk for fin kommentar på bloggen min!🙂

    Og takk for tips til fine frokostblogger, jeg er så utrolig dårlig på frokost…🙂

    Håper du har en fin mandag!

  5. Renate

    Tror jeg hadde hatt godt av en frokostuke jeg og, elsker å starte dagen med et godt måltid, men er suiuuperdårlig på det. Da er det fint med slike frokostblogger som inspirasjon🙂

  6. Så fint da:) er ikke så flink med frokost heller, så jeg skal titte innom de bloggene ovenfor:) litt inspirasjon skader ikke:)

  7. Oj, så gøy! Jeg ligger langt bak i blogglesingen, men jeg gleder meg til jeg kommer frem til det du har skrevet så jeg forhåpentligvis får litt inspirasjon🙂

Leave a Reply

