rockandroll-laurdag

denne helga kom verdas finaste lene til eid, og då sa det seg sjølv at vi skulle ut.

vi byrja med jentevorspiel hos jannemor, berre oss trekløveret frå første klasse. og det var type det kjekkaste på lenge.

i nitida tok vi taxi til mats, der det var stort vorspiel. der var blant anna idar.

og søtaste sissel

fordi kameraet mitt slit på sine siste dagar, gikk vi over til blitz. synnøve, siri og bt var også på vors

sondre og karianne også

heihei!

tone og lene

sissel og mats!

like før elleve vendte vi nasa mot pubben, ein må nemleg betale inngong etter elleve. eg og janne var i kjempehumør, og av sikkerheitsmessige grunnar, la eg kameraet igjen hos mats. ein super kveld med supre mennesker. perfekt laurdag.

korleis var dykkar laurdag?


this saturday lene, one of my best friends, came to Eid, and of course we had to go out. we started the night off at Janne’s, and moved the party to mats around nine. the place was cramped with people and everyone had a great time. around elleven, we started moving towards the pub, and i left my camera at Mats’, for safety reasons. it was a great night wit great people. all in all a great saturday!

how was your saturday?

7 Comments

Filed under Festligheiter og feirerier

7 responses to “rockandroll-laurdag

  1. / I ettertid tenker jeg at jeg kanskje var litt streng. Den har mange fine øyeblikk, jeg hadde bare alt for høye forventninger :’)

  2. Herlig! Det så sinnsykt koselig ut😀 Lørdag hadde jeg bursdag, men jeg feiret bare med familien, bare enkel kos med film og kake🙂 Dagen før hadde jeg stor feiring med alle vennene mine, så det var like greit🙂 Bra du hadde en fin helg ^^

  3. / sko bare mangla, du har jo så finfin blogg at du må jo få finfine kommentarer😉

    tusen tusen takk, det blei ei perfekt helg med søss på besøk, robyn og elektronika og masse masse latter😉

  4. Masse fine bilder=) ser ut som du har hatt en fin lørdag!!
    Lørdagen min var fin,men kinotid og shopping tid med en god venninne:)
    SV;Bare hyggelig Kristina:) Koselig å se dine spor på min blogg også, legger igjen så mye =)
    Greit med sånne uker også,når man har litt å gjøre det skjønner jeg! Da går ting litt fortere,særlig hvis man har noe å glede seg til:)

    Ønsker deg en kjempe fin uke også!

  5. Elskar biltsbilda dine! Eg som eigentleg hatar blits i alle situasjonar. Korleis gjorde du det?

  6. Jeg elsker at du bor i Nordfjordeid! Noen slektninger av meg eier et feriehus der så vi reiste dit hver sommer da jeg var liten, har så utrolig gode minner derfra.

    Min lørdag var forresten superfin, med musikal og japansk restaurant og plommevin i London.❤

  7. Herlig ^^
    Min lørdag, hmmmm husker ikke hva vi gjorde! haha, jo! vi bare hygge oss hjemme me and the boy ^^ Ooh digg kjole!

Leave a Reply

