min morgon er lasta med

gilmore girls, kaffi, jordbær/blåbærsmoothie og vitamin medan eg sprang rundt og rydda og ordna meg. fin morgon. fin skuledag også, historie, norsk og engelsk. and that’s it. lenge leve tysdagar.

korleis ser dykkar tysdagmorgon ut?


my morning was filled with gilmore girls, coffee and strawberry/blueberry smoothie while i ran about the flat tiding up and getting ready. it was a really nice and calm morning. i only have school until two today also, and all my favorite subjects are today; history, norwegian and social science english. how was your tuesdaymorning?

11 Comments

Filed under Kvardagen, Mat

11 responses to “min morgon er lasta med

  1. T

    Fine tirsdagsmorgenen. Jeg har tilbrakt stor deler av morgenen i min nye, gamle koffert😉

  2. Rett og slett herlig! Gilmore Girls er det beste som finnes altså. Min var vaniljeyoghurt med korn og en stor tekopp, før jeg sprang avgårde i sola til lesesalen.

  3. Fin tirsdagsmorgen🙂 Her ble det frokost, litt trim, dusjings og nydelig vær ^^ herlig

  4. Hvordan rekker du en så flott frokost og å se på GG før skolen? Jeg har så vidt tid til å spise frokost😀 Men det så herlig ut ^^

  5. Liker Starbuckskoppene.❤

    Min morgen var lastet med kaffi i Beatlestermokopp på vei til bussen og japanskforelesning. Det vanlige mao.

  6. Min morgen var lastet med kaffe (kaffi er mye mye finere enn kaffe, men jeg føler meg som en populistisk hore når jeg bare bruker nynorsk når det er finest, og ikke konsekvent, så, kaffe) i mummikopp. Og coopmusli i ikea-skål. Ikke sånn super fantastisk med andre ord. Legg til et stykk kjæreste som etter frokosten satte seg på flyet som skal ta ham til førstegangstjenesten, så topper det hele seg.

    Jeg får skikkelig lyst til å bli frokostflink når jeg ser sånt, men så klarer jeg det aldri.

  7. Å du, der har du en perfekt morgen i min bok!

  8. Herlig! Jeg har fri denne uka, så morgenene er sånn: har på alarm til klokka 8 eller 9, men slumrer i minst en time til, drar meg opp av senga og inn i treningsklærne, spiser litt frokost og så drar jeg til treningssenteret. Ganske grei start på dagen egentlig.

  9. Savner faktisk å se på gilmor girls,burde begynne å se på det på nytt igjen. favoritt programmet mitt før:)

  10. Jeg vil ha denne morgenen!😀

Leave a Reply

