don’t you, forget about me, don’t don’t don’t!

soundtrack: Simple Minds – Don’t You (Forget About Me)

i går var eg bursdagsfest til sofie, som nett har blitt nitten

og yngvild som nett er blitt atten! (ekstramykje hipphurra!)

der var yello-shots!

franky-boy var der, og var einaste gutten på vorspiel!

og lina, som har budd i shanghai og oslo, men som no bur i førde og balestrand

og ingvill, som meiner at alle har blod frå hardanger

og live, frå sandane, som eigentleg ikkje ville bli tatt bilde av, men var søt og morsom fordiom

vi spelte store-maia/vesle-maia

og det var kjekt!

men etter ei stund byrja vi spele suckandblow, som har fleire merkelege reglar og som ein kanskje ler litt meir av. eine regelen er at dersom ein trekker ess, så må ein transportere det kortet ved å suge det til seg og gi det vidare. nesten som å kysse, og då ler ein mykje og det såg litt slik ut:
animated gif maker


eine regelen er kongen befaler, og då måtte eg styrte i meg ein supersøt sjokolademuffins

eg hadde forresten på meg favorittblomkjolen min frå i sommar.


på kongen befaler måtte sofie hinke og drikke samstundes, og det var ganske morosamt eigentleg. eg er forresten heilt sjukt forelska i kjolen hennar, men ein ser den ikkje så godt på desse bilda.

det blei litt meir jello-shots
animated gif maker
og froskehopp

og alle var i kjempehumør!


rundt midnatt reiste vi på jibben, som er pubben i måløy. der var det så alt for mørkt til å ta skikkelege bilder. men det gjorde ingenting, for ein fest handlar jo ikkje utelukkande om bilder. og vi hadde biljardmoro og lo og kosa oss heilt til det stengte ein gong i to tida. og det var fredagen min. korleis var din?


this friday i was at a birthdayparty to my friend sofie, who just turned nineteen, and my friend yngvild, who just turned eighteen! it was so much fun, we had jello-shots, and played drinking games and laughed and laughed and laughed. around midnight we went to the local pub in måløy, jibben, where it was all too dark to photograph, but it didn’t matter. we had a great time playing pool and dancing and laughing until the pub closed somewhere around two o’clock. and that was my friday-night, how was yours?

4 Comments

Filed under Festligheiter og feirerier

4 responses to “don’t you, forget about me, don’t don’t don’t!

  1. Håhåhå, Måløy! Var der en gang og har ikke sett så mange sære folk på en dag siden det. Dessuten var det sommer og de hadde ikke jordbær!?

    Men fredagen min var fin, samlet inn penger til Japan og så Big Fish på kvelden.❤

  2. Hørtes ut som en super freda, Kristina, og så mange fine bilder dere tok🙂 Selv ble fredagen min en rolig hjemmedag, etter en veldig hektisk uke😉 Dagen i dag har bestått av både yoga og cafébesøk og shopping, og nå gleder jeg meg til å krype i køya ^^ Håper du har hatt en like fine lørdag og at du får en fantastisk flott søndag😀

  3. Herlig fredagskveld! Så mer morsom ut en min lille pubkveld

  4. Det så ut som en fin fredag! Skulle ønske du kunne kommet i bursdagen min om en uke også😀 Men det får heller bli på 21-årsdagen🙂 Det er ei som spiser shotten sin med skje… Det må jeg sette ned foten på, man må slurpe den i seg! Selvom jeg er livredd for å få den i halsen. Men man må allikevel. Hihi🙂

Leave a Reply

