fuglen i tapeten

Han syng til meg. Forsiktig og forførande. Giftige ord flyt inn i øregongen min, blir til ekko, enkle mantraer som vuggar meg i søvn. Han syng, men han gret, og eg kan ikkje trøste.

Kvifor laug du?

Han kviskrar, melodiøst, og alt kring oss er stille og øydelagt.

Kvifor laug du?

Han mumlar det stille, til seg sjølv, slik at ingen andre enn eg høyrer det.

Kvifor laug du?

Han spyttar det ut, kveser det som ein sint katt.

Taket sirkulerer, eller kanskje eg er den som snurrar. Fuglen i tapeten flyr. Den flaksar desperat i veg, men kjem seg ingen stad. Som meg, som han, som oss. Han syng til meg, og det er alt vi er og har og alt vi nokon sinne kjem til å bli. Som fuglen i tapeten, kjem vi alltid til å vere her.

9 Comments

Filed under Skriverier og tekstar og slikt.

9 responses to “fuglen i tapeten

  1. Har du skrevet dette? Så utrolig fint det var!😀 Du er kjempeflink ^^

  2. du asså, du skrive så fint at eg får vondt i hjerta mitt, det blør fra dine ord, flinke flinke kristina! skriv ein bok te meg e du snill, eller noen små historiar som eg kan ta fram når som helst bare for å føla litt ekstra😉

  3. T

    Fineste ordene dine, dette er så sårt og vakkert og hudløst nært.

  4. bare hyggelig søta!

    ja det hadde vært no det, om ord konne blø😉

  5. Fint bilde og nyydelig tekst❤

  6. Målløs. Ordene dine er magiske.

  7. Fine ord og fine fugler!

  8. nydelig skrevet kristina:)flink du er!
    SV;:D hun er liten skjønning ja!

Leave a Reply

