i dag




reiste eg til sandane for å besøke veslebroren min, jon erik, som går andre musikk der. vi hadde nemleg ein fotodate, for han skulle vere modell til opptaksprøva mi. eg søker nemleg på litt fleire skular i oslo, enn berre blindern. det har vore ein fantastisk fin dag, med mykje latter, foto og trasking. vi satt ute og drakk kaffi på kafé daiva, med ullteppe, paramount og kjekke folk. rett og slett ein fintravel dag. over ser de nokre av dei, kanskje trillionar, bilda eg tok av veslebror. og sjølv om han kanskje er litt imot rosatoninga på bilda, så er eg stornøgd med dagen. og littegrann rolegare i forhald til opptaksprøver og framtidsangst. qué sera, ikkje sant?


today i went and visited my little brother in sandane, where he studies music at the high school. he was modeling for my admissiontest to a photography school in oslo. it was a really nice, but really tiresome day. at least now i feel more secure about my applications and all of that. qué sera, right?

8 Comments

Filed under Foto og slikt fint

8 responses to “i dag

  1. og man blir liksom aldri ferdig med opptaksprøver. når man er på det andre, skal man alltid videre. og jeg er like nervøs hver gang. lykke til🙂

  2. Kjempeflotte bilder Kristina!😀 Selv har jeg faktisk ikke vært på en eneste opptaksprøve/intervju.. Høres ut som en kjempefin dag.

  3. Likar bileta skikkeleg godt. Og rosatoninga var ein fin effekt, er ikkje heilt enig med din bror der.
    Masse lukke til!

  4. Det var kjempe fine bilder =) Høres ut som du har hatt en herlig dag =)
    Lykke til på opptaksprøvene dine!

  5. for noen fine og kule bilder, det øverste e min favoritt, fantastisk! du e så flink Kristina, og for ein søt bror du har😉

  6. De var nydelige!😀 Du er kjempeflink!🙂

  7. Ooo, spennende! Masse lykke til med søking, jeg håper du kommer inn akkurat der du vil!

  8. Fine bilder!😀 Haha, skjønner hva du mener med rosatoninga, jeg synes det er så vanskelig å redigere bilder av gutter! Jeg vil jo som regel redigere alt i duse pastelltoner, men det passer seg liksom ikke alltid like godt på guttebilder😛

Leave a Reply

