vi som har panikk


ladderen til macen min døde nettopp. den sa klikk, lagde stjerneskot og døde. og eg har aldri vore så panisk før i mitt liv. før batteriet på macen gikk ut fekk eg ført over opptakstekstane mine, skuleprosjekt og nokre av opptaksbilda mine til den eksterne harddiscen som eg overraskande nok hadde med meg. eg fekk ikkje ført over alt, og sjølv om det berre er snakk om ein laddar som har gått kaputt, får ein ikkje kjøpt mac-laddar på elkjøp. og næraste eplebutikk er i bergen, fem timar unna. utan å overdrive kan eg sei at eg har angst no. ikkje fordi eg må bruke arbeidspcen ei stund framover, men fordi eg må sende opptaksprøvene til westerdals med posten på onsdag, fordi eg ikkje har photoshop eller alle bilda til bilder:nordic, som skal inn på fredag. fordi opptaksprøver ikkje er ei innlevering du får utsetting på. fordi det er framtida mi vi køddar med no. det blir nok lite blogging desse dagane, eg får berre krysse fingrane for at eg får tak i ein ladder fortast mogleg!


the charger to my macbook just died. it made a cracking sound, shot out some fireworks and died. i am really stressed about it, because i live five hours from the nearest applestore, and all my schoolwork and admissionstest are on my mac. i managed to save some of it before the computer was shut off due to the shortage of power. hopefully i will have it fixed in time, but right now i am freaking out.

13 Comments

Filed under Kvardagen

13 responses to “vi som har panikk

  1. Åh😦 Eplehuset finst i Ålesund også! Det er ikkje like langt unna som Bergen!

  2. Uff da!:/ Håper det ordner seg så fort som mulig og at du finner en lader! Jeg heier på deg❤

    • tusen takk! har fått lånt en ladder av ei eg kjenner i morgon, også skal eg prøve å få onkelen min i bergen til å kjøpe ladder på mandag og sende den med båten😛

  3. ånei! håper det ordner seg så fort som mulig.

  4. Huff! Lykke til, håper det ordner seg!

  5. Huff, du får ha lykke til!

  6. Åh, lykke til -håper virkelig det ordner seg på en eller annen måte.

  7. Kryssar fingrane massemasse, så kjipt at noko så pittelite skal gjere så mykje! Men eg har stor tru på at det ordnar seg. Massemasse lukke til!

  8. ane

    å, føler med deg! håper og trur at det går – eller gikk – bra, og at du kommer inn på skolene du har søkt. ps, du er veldig pen på bildet!

  9. huff, får håpe du får orden med macen.. evt. hvis du kjenner noen i bergen,at du får de til å legge ut for deg og sende deg en den laderen.
    krysser fingrene for at det skal gå bra!

Leave a Reply

