Elle est au centre, et pourtant elle est en dehors


eg er i valdres. utan kamera og bankkort, men med amerikansk vogue og britisk elle og the virgin suicides. dessutan har vi internett og nrk. på fredag vart eg offisielt russ, eg dyppa hovudet i ein vask med øl og johan skreiv kug i pannå mi. vi dansa i regnet og hoppa på campingvogner – ingen bekymringar, berre god stemning og fine folk. opptaksprøvene er sendt og søkefristane er utgått, eg har gjort alt eg kan med det eg vart utdelt og tida vil vise om det var godt nok. no skal eg sjå amélie og sove. god påske vakre vesen.

kva skal de i påska?


I’m at our family house in valdres with my mum, stepfather and brothers. i don’t have my camera or any money, but i do have american vogue, british elle and the virgin suicides. and also we have internet and tv. on friday i became russ officially, so i’ve now drenched my head in beer, danced in the rain and jumped on the rooftops of vans. i’m done applying at schools, and now time will show whether i’m good enough or not. right now it is out of my mind. what are you doing this easter? 

11 Comments

Filed under Foto og slikt fint, Kvardagen

11 responses to “Elle est au centre, et pourtant elle est en dehors

  1. Høres herlig ut!

  2. Åå, høres bra ut:) Må si jeg liker toppen/blusen/genseren din!

  3. Ok, feil konto jeg kommenterte med der oppe, hihhi ^

  4. Kristin

    Så herlig🙂 Selv skal jeg bare hvile meg hele påske, det trengs virkelig ^^

  5. Så fint innlegg😀

  6. Jeg skal også gjøre minst mulig, sånn utenom å lese, gå litt turer og se filmer. God påske!

  7. jeg skal jobbe, men det er fint det også. jeg liker jobben min.

  8. mmm, det høres deilig ut. jeg skal tjene penger på å male hus denne påsken, og bruke mest mulig tid i sola med påskemarsipan og gode venner. jada, helt ok. (hurra!)

  9. God påske, frøken – håper den blir fin😉

  10. God påske:)Kjempe fint innlegg! du får kose seg i russetida:)

Leave a Reply

