av og til gjer det vondt i hjartet

då prøver eg som regel å berre ignorere det. det funkar som regel dårleg. likevel.


vår og kjensler
.

ein (meget ultra fantastisk) fin ting er at eg vart invitert til opptakshelg hos bilder nordic. når eg tenker på det gjer det ikkje så vondt i hjartet.

likevel.


sometimes hearts hurt. when that happens i usually try to ignore it. that usually doesn’t work out all too well. but still. vår og kjensler. one (really super fantastic) nice thing is that i was accepted to the admissions weekend at bilder nordic school of photography, that makes the hurting less painful. but still. 

13 Comments

Filed under Foto og slikt fint, Skriverier og tekstar og slikt.

13 responses to “av og til gjer det vondt i hjartet

  1. Så bra (at du ble invitert til opptaks-helg, ikke at du har vondt), og masse lykke til🙂

  2. Kristin

    Bra med opptaks-helg, men dumt ellers😦 Håper du føler deg bedre snart, fineste Kristina! Masse gode klemmer❤

  3. God bedring til hjertet ditt, og gratulerer med opptakshelg.❤

  4. Så fint med at du har blitt invitert til opptakshelg:D
    you can do it=)
    SV;Bare hyggelig:) det er jo bedre sent enn aldri:) riktig det!
    Siste dagene har vært koselig ja:)

  5. / Hehe, det er ikke noe å tenke på altså🙂

    Ja, jeg har takket ja til plassen ved Bournemouth. Har ikke fått skrevet om det på bloggen enda, men kommer til å gjøre det neste uke😛

  6. uff, ja, ikke sant? når jeg har vondt i hjertet prøver jeg å druke det i musikk og mennesker. det hjelper egentlig ikke det heller, men av og til litt. gratulerer med opptakshelg på nordic!

    sv: tusen takk! det var hyggelig🙂

  7. Renate

    Du må ha masse lykke til!🙂

    Sv/ Sant, jeg har perioder der det kommer sent jeg og, men slik er det bare ^^ God påske til deg og!

  8. Enda et fint, og denne gangen rørende innlegg. Lykke til!

  9. Oda

    “Vår og kjensler”
    Det kunne ikke blitt beskrevet bedre

  10. Håper du kjenner deg bedre snart ♥ Og grattis med opptakshelg!

  11. åh heldige du, håpe du komme inn der😉 då må eg jo nesten treffa deg og ta ein kaffi med deg😉

  12. Grunnleggende nydelig.

Leave a Reply

