filmar eg vil sjå

+ submarine

+ få meg på for faen

fordi boka er kjempebra, filmen kom vidare til hovudkonkurransen på tribeca film festival i new york, og ei venninne av meg har rolla som sara i filmen. ho er også russepresidenten vår forresten, tihi.

+ the roommate

+ the help

+ waiting for forever

+ last night

+ water for elephants

også satsar vi på at elefantane hadde det bra

+ something borrowed.

eg dør litt av denne traileren. plottet er gammalt, men eg elskar det fordiom, hahaha

+ bridesmaids

fordi ho som spelar sookie i gilmore girls har eine rolla. og ho er fantastisk.

+ pirates of the Caribbean 4

har du sett ein, må du sjå alle. er det ikkje slik?

+ HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS PART 2

inga forklaring naudsynt

+ my week with marilyn


(fann ingen trailer)

emma watson, michelle williams. det må jo bli bra.

+ the other woman

+ norwegian wood (of course)

+ eat pray

kva filmar vil de sjå??


some movies i am really looking forward to watch. the second one (turnmeongoddammit) i starring one of my friends, malin, as sara. that is really cool. what movies are you looking forward to see?

10 Comments

Filed under Filmatiske vidunder

10 responses to “filmar eg vil sjå

  1. Jeg vil også se Harry Potter. Men herregud så rart det skal bli når det ikke er flere filmer å vente på.

  2. Utruleg mange bra tips her. Harry Potter og Pirates of the Caribbean var sjølvsagt på lista frå før av, men no har eg fleire fine addisjonar her!

  3. Mange fine filmar! Ser alt for lite film, skulle ynskje eg hadde tid til å sjå alle som ligg der og ventar. Og du må verkeleg sjå Norwegian Wood, den er berre.. vakker.

  4. norwegian wood er…… merkelig. det er så utrolig mange flaue scener i den, man bare må si: “eh…..”. ikke forvent noe av den, sier jeg bare. (jeg er iallefall skuffa)

    jeg tror jeg kommer til å dø ellernoe etter jeg har sett siste harry potter. ææææ
    men jo, vi har nok så å si den samme lista over filmer å se (du hadde en del flere fine, da, takktakk).

  5. Så masse fine filmtips! Mange av disse hadde jeg aldri hørt om en gang, men fikk veldig lyst til å se dem😀

  6. Masse fine filmer her som jeg vil se, heeelt øverst står Harry Potter og Pirates, klart, gi meg litt mer Draco Malfang og Jack Sparrow sier jeg bare moew!

  7. Jeg vil se Submarine, The Help, Something Borrowed, Bridesmaids, Pirtates, Harry Potter, The Other Woman og Eat Pray Love. Jeg må si jeg er litt skremt over at du vil se The Roommate… Sååå, hvilken av karakterene er du?😛 Hihi

  8. Jeg har sett water for elephants ,er å anbefale:) jeg skal værtfall se roommate,pirates of the carribean 4.. har også en liste over filmer jeg skal se i 2011.=)

  9. Nina Erviksæter

    Filmkveld, Kissa mi?🙂❤

Leave a Reply

