oslo, do you want to be my friend?


eg er i oslo. vakre oslo som eg vart forelska i ein gong i fjor sommar. eg kom torsdagskveld, og sidan fredag har det eigentleg vore full rulle. opptakshelga har vore kjempefin/spennande/skummel/angstfylt/morosam, ja alle ord eg kan komme på. i går hadde vi forelesning med bjørn opsahl og damian heinisch, og av grunnleggar og kreative leiar inge helland. utruleg inspirerande, spennande og overveldande. no sit eg på ein kafé på karl johan og har akkurat levert siste opptaksprøva mi. no er opptakshelga ferdig, no skal eg slappe av. møte folk. så send ein mail om du vil møte eitt stykk forvirra nordfjording innan i morgon kveld! (kristinaaurore alfakrøll live dott no)

foto: privat


i’m in oslo. my beautiful oslo. i’m here at an admissionsweekend at the school bilder nordic school of photography. it’s been crazy and fun and petrifying and every emotion so far. i love it. 

6 Comments

Filed under Foto og slikt fint, Kristina i den Store Verda

6 responses to “oslo, do you want to be my friend?

  1. Å, hei! La oss ta en iskaffe i det pene været!😀

    Håper opptakshelgen din har gått over all forventning! ^^ Av en eller annen grunn har jeg ikke fått med meg at du er fra Nordfjord -har en venninne derfra, eller, Norfjoreid da. Men er mer eller mindre likt in name! ;p

  2. Så spennende!😀

  3. Så fint, kos deg med Oslo i sol!

  4. Yey, håper prøven din ble bra til slutt!😀

  5. Stilig da, greit å få det unnagjort. Oslo er en finfin by.Skulle vært mer vant der nå ettersom jeg har nesten gått 3 år på UiO. men jeg holder meg for det meste på blinderen. hehe. du får kose deg videre i tigerstaden:D

  6. Nydelig kjøeskapspoesi!

Leave a Reply

