om bursdagar og slikt.

på torsdag har eg gebursdag, då er det nøyaktig éit år sidan eg kjøpte mi første lovlege vin flaske, då blir eg nitten. mitt siste år som tenåring. difor tenkte eg, sidan eg veit at mamma og diverse andre familie medlem les bloggen, at eg skulle leggje ut ei lita ønskeliste. nokre fine ting eg ønsker meg meir enn andre ting.

éin.  hjartemagasinet 3, Paris utgåven, med Fivrel EP.

to. desse kjolane frå modcloth.

tre. fuji instax mini 7s kamera frå kipkee.

fire. søte dørskilt frå kipkee. helst eit om kaffi, for det passar så fint.

fem. canon eos 7d kamerahus.

seks. festivalpass med camping til malakoff rockfestival.

sju. krølltang og hårføner. og frisørprodukt, for det har eg aldri råda til.

åtte. bøker. fine bøker som “french milk” av lucy knisley, det meste av frode grytten og erlend loe, “hallo, er det noen der?” av jostein gaarder (eg finn ikkje min versjon igjen!), “saker under huden” av linda skugge og “å spise blomster til frokost” av synne sun løes, bøker på det meste eigentleg.


men eigentleg ønsker eg meg berre pengar til sparing, slik at eg ikkje døyr når eg flyttar til oslo til hausten, men slikt skal ein liksom ikkje ønske seg høgt då. men berre så de veit, så er det dét eg ønsker meg mest. kva ønsker de dykk til bursdagen?? 

ps: mi tolking av 12 frames prosjektet kjem i neste veke grunna kamerakluss og tidsklemme. 


it’s my birthday next week, and since i know my mum and other family members tend to visit my blog, i thought i’d share my birthday wishes; mariell øyre’s heartmagazine issue 3, dresses and clothes from modcloth, a fuji instax mini 7s from kipkee, cute door signs from kipkee, a canon eos 7d camerahouse, tickets to malakoff rockfestival, a curling iron and a hairdryer, and books. but most of all i wish for money i can save for oslo, so that i don’t die of starvation or something. that’s what i wish for the most.

ps: my interpretation of the 12 frames movie for april will come next week due to camera trouble and lack of time. 

12 Comments

Filed under Lister, annbefalingar og fine ting

12 responses to “om bursdagar og slikt.

  1. Med noen ørsmå justeringer tror jeg nesten vi har helt like ønskelister. Synd det er nesten ett år til bursdagen min!😦 Kjolene er übersøte!😀

  2. Å, herlige kjoler! Håper du får noe av det du ønsker deg!🙂

  3. håpe du får alt du ønske deg søtis😉

  4. Er så kos med bursdager, håper du får masse fint!

  5. Kjempe fin ønske liste:D

  6. ja, det er en god stund siden!

    det går ganske så greit, jeg har flyttet ut og bor faktisk alene på hybel.
    ganske uvant.

    og hvordan er det med deg?

    og!
    gratulerer så mye med at du kom inn på den skolen, hipp hurra!

  7. Awww, elsket listen din. Helt klart mye jeg sels kunne satt på en liste her, kjolene var nydelige. Og nytt kamerahus, ja takk😉

  8. Nyt siste året som tenåring! Og gled deg til du flytta til Oslo😉

  9. Fineste ønskelisten! Jeg håper du får alt + en magisk dag med jorbær og vårsol!

  10. Å, fin ønskeliste, får lyst til å ha bursdag ein gong til i år! Oppdaga modcloth for eit par veker sida, og berre forelska meg fullstendig. Neste nettbestilling er garrantert derifrå, etter eg har fått lønning og sånn.

  11. Nå har du bursdag! Gartulerer med dagen!🙂

    French Milk vet jeg ingenting om, annet ann at jeg elsker coveret og at det er flere bloggere jeg liker som har nevnt den, derfor har jeg lyst til å lese den!

  12. Sååå fine ting! Og gratulerer med dagen som var!😀

Leave a Reply

