sidan sist

+ grilla og sola meg med dei finaste fine.

+ vore på fotballkamp, utruleg nok, og sett tornad-måløy tape nm-kampen mot aafk, utruleg nok.

+ etterfulgt fotballkampen med russekro med dei same tullene. blitt nitten på slaget midnatt og alle sang happy birthday og vore ganske flau over det og tenkt at det var kjempefint og søtt, og dette må eg hugse.

+ klipt lugg igjen. hatt tre heildagsprøver, komt opp til eksamen, feira natt til syttande mai heilt til klokka nærma seg halv åtte om morgonen, feira 17. mai, drukke mykje kaffi, gått amokk i photobooth, ditcha russebuksa og ledd mykje.

kva har de gjort sidan sist, søtnosar?


since last time i’ve barbequed with the best people, been to a football match (surprisingly enough) with nice people, partied afterwards with the same people, cut my hair and gotten bangs again, had three finals at school, found out what my written exams are in, celebrated the night to may 17th until it was nearly seven thirty in the morning, celebrated may 17th (our national day), drunken a lot of coffee, taken way too many pictures in photoboot, ditched my russepants and laughed a lot.

what have you been up to lately?

9 Comments

Filed under Kristina gløymer å kategorisere, Kvardagen

9 responses to “sidan sist

  1. Skikkelig herlige bilder! Og så fin du er med pannelugg, nydelige bilder av deg!😀

  2. Åååh, enda en pannelugg! Jeg blir snart gal-kjemper mot lysten til å klippe lugg eller kort hver dag! Sukk, men du er skikkelig søt da! ^^ Ooog toppen ser fin ut!

  3. Så utruleg herleg du er med lugg!
    Eg har feira 16. mai på ein love der eg og beste Utne slappa av i høyet. Dagen derpå fann eg høy i både hår og hettegenser. Det var ganske fint.

  4. Kristin

    Flotte bilder, og flott lugg!😀

  5. Så fine bilder, jeg vil ligge på et teppe i sola hele dagen lang❤
    Og et stort hipphurra for pannelugg😀

  6. Så fint! Og fin på håret.❤
    Siden sist har jeg hatt eksamen og fått sommerferie!

  7. Kjempe fine bilder:) deilig å slappe av i parken da:)fin pannelugg:)

  8. Fint med pannelugg!

    Haha, ja hva har jeg egentlig gjort i det siste? Husker nesten ikke, men det er nå et Tim Walker foredrag og et par loppemarked i hvert fall🙂

Leave a Reply

