elope with me, ms. private, and we’ll sail around the world.

om berre nokre veker reiser eg. eg og ei av dei finaste venninnene eg har. til hellas. eg har aldri vore i hellas før, og eg gler meg meir enn eg greier å skrive. hellas er jo liksom eit slags eventyrland. så mykje historie og magi og overtru og skjønnheit. då skal eg gå i blomekjolar utan strømpebukse, og den gamle skinnveska mi, som farfar laga til farmor ein gong for lenge sidan då dei var unge og forelska. og i veska skal det ligge mobil og lommebok, raud lebestift, parfyme, solkrem, marlboro, eit gamalt minolta analogt kamera og min gode, gamle canon. og vi skal ligge på stranda og drikke sex on the beach, piña colada, øl, long island iced-tea og kokosnøttmelk (om der er, for eg har jo aldri vore i hellas før). og vi skal bade, og gå på sight-seeing i gamlebyen og sola skal vere akkurat litt for varm, slik det alltid er i syden, og eg skal få så mange frekner, både i andletet og på skuldrane, at eg nesten liknar ein dalmatiner. og i nøyaktig sju dagar er det som om vi befinn oss i ei anna verd – utan bekymringar eller kvardagslege gjeremål – og når vi set oss på flyet heim igjen kjem det til å kjennest både trist og fint, for slik er det i livet.

speleliste: i will be your ferdinand and you my wayward girl

foto: linka til kjelde


in just a few weeks i am going to rhode in greece with one of my best friends, and i can hardly wait! playlist: i will be your ferdinand and you my wayward girl

15 Comments

Filed under Kristina i den Store Verda

15 responses to “elope with me, ms. private, and we’ll sail around the world.

  1. Å, god tur til Hellas da!

  2. Tusen takk for spillelisten forresten. Skikkelig fin musikk!

  3. Så heldig du er. Håper du får en super tur!

  4. Nå begynte jeg å tenke på sist jeg drakk en sex on the beach. Det var på danskeferja før klokken 9 om morgenen, bestevenninna mi og jeg da vi var nitten. På vei fra Kristiansand til å gå ned på dekk ved ankomst Hirtshals, Danmark for å haike oss gjennom landet, helt til København, og mannen i baren sa “Hehe, nå skal det bli mye sex, ja” og jeg ble paff for det var ikke det jeg hadde forventet at han skulle si, haha.

  5. godgodgodgod tur! jeg skal på malakoff i juli!

  6. Hvor henn i hellas skal du og venninnen din? Jeg var selv i Athen i fjor i 7 uker:) kjempe fint land hellas er, var dessverre ikke mer en i peloponnes og delfi. men hørt at øyene er kjempe fine der:) kos deg når du skal reise!
    Smak chicken souvlaki🙂

  7. Jeg håper Hellas blir et eventyr.

  8. sv: ja, har vurdert det🙂

  9. Hellas er, dødsfint. Skal flytte dit etter at jeg har bodd i Argentina, Stockholm, Astana, Oslo, Lillesand og Lofoten. Forresten er Piazza, New York Catcher en av mine all-time-favorittlåter.

  10. Spis gresk salat hele tiden forresten. Av og til moussaka og kanskje blekksprut selv om
    det ikke er særlig vegetarisk.

  11. åh du skriver fint
    godgod tur!

  12. Eg har heller ikkje vore i Hellas. Skulle ynskje eg hadde. Men bestevenninna mi har vore der, og eg kan love deg at du ikkje gler deg utan grunn!

  13. Det høres kjempefint ut å dra til Hellas nå, kunne tenkt meg det selv. Heldigvis reiser jeg avgårde om to ukers tid eller noe, ferier er det beste i verden😀 Og om nøyaktig én uke har jeg sommerferie!

  14. Høres herlig ut!

Leave a Reply

