liztomania

eg har ingenting å komme med om dagen, så eg stjal denne lista frå sandra.

Namn: Kristina.
Piercingar: Ingen. har alltid hatt lyst på ein i navlen. heilt til eg ikkje hadde lyst på det lenger.
Tatueringar: nei
Längd: 1.70 på sokkelesten
Skostorlek: 39
Hårfärg: mørkebrunt/lilla-raudaktig
Fräknar: overalt. spesielt i andletet og på skuldrane
Motto: det löser sig
Kär? ikkje akkurat no nei
Önskar du att du bodde någon annanstans? ja, oslo eller paris eller london eller new york eller jah, anywhere but here
Tycker du att du är attraktiv? Nokre dagar, andre dagar ikkje
Vilket schampo använder du? Til vanleg brukar eg the body shop for farga hår, men akkurat no brukar eg frank provost for farga hår-
Vad är du rädd för? kveps, bier, homler… skumle innpåslitne menn på fest.
Gillar du berg- och dalbanor? Er alltid livredd når eg set meg inn, og overmodig når eg går av. eit lite hat-elsk forhald.

Senaste…
Filmen du hyrde? den der killers med ashton kutcher og katherine heigl, den var ikkje bra.
Filmen du köpte? hugsar ikkje, er ganske lenge sidan sist..
Låten du hörde: Denne – pete yorn og scarlett johansson er min nyaste fasinasjon.
Låten du laddade ner? Agnes Obel – Philharmonics
Personen du ringde? mamma
Personen som ringde dig? farmor
TV-program du såg? Gossip girl, men måtte skifte kanal for eg blei så flau på blair sine vegner.
Person du tänkte på? Janne-mor, for ho kjem på besøk snart🙂

Favorit…
Låt: Paolo Nutini – Pencil Full Of Lead
Sak att göra: skrive, fotografere, grilling og øl med dei finaste folka, kanskje til og med sprette sjampagnen.
Sport: ehm… må bli volleyball.
Kläder: kjolar! blomekjolar, stripekjolar, prikkekjolar, einsfargakjolar, kjolar! og strømpebukser
Film: Amélie, A lovesong for Bobby Long, the Virgin Suicides og Lost in Translation
Bil: Impala 67 of course
Serie: Skins, supernatural, criminal minds og mad men

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? ja
Gråtit över en flicka? ja
Ljugit för någon? ja
Varit i slagsmål? ikkje i “vaksen” alder. men då eg var lita (barnehage/barneskulen) pleidde eg å sloss med folk som terga veslebroren min. eg var den storesystra. sjølv om det sikkert ikkje var til noko stor hjelp og eg tapte nesten heile tida.
Blivit arresterad? Nei, men eg har haika med politiet på tull ein halv kilometer fordi eg og ei venninne ikkje orka å gå heilt til italiensken.
Träffat någon från internet IRL? ja, det var slik eg vart kjend med finaste anette og maren og nea – og eg og anette skal bu i kollektiv saman til hausten!

Antal…
Gånger du varit kär? 2
Gånger ditt hjärta brustit? uff, mange gongar.
Hjärtan brustet på grund av dig? ikkje ofte trur eg.
Tjejer du kysst? venninnekyssing, men aldri noko meir. it’s not for me.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? tja, nokre få gongar i lokalavisa? sånn to-tre gongar

Senaste…
Boken du läste? akkurat no les eg charlotte isabel hansen av tore renberg, og eg elskar den meir enn alt på jord.
Personen du fick e-mail av? sjefen – som inviterte på lønningspils eller noko liknande.
Personen du fick brev av? Bilder Nordic, studiekontrakt – då tissa eg nesten på meg!
Personen du fick sms av? Janne: “Oki:) kjem etter jobb.. er der vel halv eller noke”
Gången hela din familj åt middag tillsammans? jula?
Saken du köpte? ei knallraud blondesløyfe hos frøken dianas salonger då eg var der på måndag. eg er ganske forelska i den.


a list i stole from sandra, you can google-translate it if you want to. 

9 Comments

Filed under Kristina gløymer å kategorisere

9 responses to “liztomania

  1. Likar lister, übergøy å lese, übergøy å skrive.

  2. for ei utrolig søt lista, fikk lyst å skriva ein sånnein sjøl, e det greit?😉

    og heihei, så kjekt å hørra fra deg igjen, har savna bloggen din😉

  3. Jeg liker lister ^^

  4. Charlotte Isabel Hansen er fin. Jeg leste den for ikke så lenge siden – i én setting.

  5. Camille

    I got to admit I’ve not been brave enough to translate the whole artcile. But anyway, my last discover in music is … Agnes Obel ! She’s amazing and her album is just relaxing.
    Nice to see we still have common tastes, as much in music as in cinema.
    Miss You Sweetie !

  6. sv: jeg forstår ikke hvorfor alle syns det😦 den er jo fin, og man skal bare ha veldig lav lyd.

  7. Morsomt med sånne lister:)

  8. den lista her var jo supersøt!

Leave a Reply

