I couldn’t even begin to think about knowing how to answer that question.

av og til skulle eg ønske eg kunne leve som margot tenenbaum. flytte inn på badet og bu i badekaret. med ein rosa hustelefon, kabeltv, bøker og sigarettar, berre ligge der, i varmt vatn og bade i depresjon og einsemd. berre gøyme meg frå verda, gløyme ansvar og forventingar. skjule meg under falmande såpeskum og lunkande vatn. sovne, i nesten kaldt vatn. med tom waits i bakgrunnen og the bell jar i henda, halveis nedsunken i vatnet omgitt av eit tjukk teppe av røyk – og berre gi ein god faen.


sometimes i wish i could do like margot tenenbaum. move into the bathroom and live in the bathtub. just wallow in depression and loneliness, forgetting all responsibilities and expectations. just fall asleep, in disappearing foam and cooling water, with tom waits in the background, and the bell jar, halfway sunk in the water. breathing a thick layer of smoke, and just not giving a shit about anything.

 

 

5 Comments

Filed under Filmatiske vidunder, Skriverier og tekstar og slikt.

5 responses to “I couldn’t even begin to think about knowing how to answer that question.

  1. Tenk eg hadde heilt gløymd at eg hadde den filmen i hylla. Gjett kven som skal sjå den i kveld!

  2. ja, hadde ikke det vært greit?

  3. samme her også:) hadde vært fint å bo på badet,stenge verden ute et lite øyeblikk:)

  4. åh så fint, eg og konne tenkt meg å levd som noen av karakterane i ein film!

  5. eg har forresten oppdatert 12 frames😉

Leave a Reply

