I will always be along the side of your life. And you will always be along the side of mine

dette er mitt bidrag til 12-frames prosjektet eg og milla har. mai-filmen var Everything is Illuminated, basert på Jonathan Safran Foer si bok med same namn. Denne filmen er så fin, og det som kanskje er finast, ved siden av den fantastiske filminga, er at Elijah Wood spelar Jonathan. det syns eg er det finaste i verda akkurat no.

for å lese meir om 12-frames, klikk her.


this is my interpretation of the may-movie, everything is illuminated, based on jonathan safran foer’s book with the same name. this movie is so beautiful, and the thing i find the most beautiful, besides all the wonderful filming, is the fact that elijah wood is playing the role of jonathan. that might be the most beautiful thing in the world at this point.

 

 

 

7 Comments

Filed under Filmatiske vidunder, Foto og slikt fint

7 responses to “I will always be along the side of your life. And you will always be along the side of mine

  1. Fine bilder, og den filmen vil jeg se❤

  2. åh detta va fint kristina! eg blei varm inni meg😉

  3. Morsomt dette prosjektet deres🙂

  4. Åh, dette var skikkelig fint! Skjønner at du skal på fotoskole, for å si det sånn❤

  5. Den forige kommentaren kan høres feil ut. Mente det sånn som dette: at du er så flink er det ingen overraskelse at du skal studere foto! Ah, herregud, jeg kan ikke formulere meg så sent på kvelden.😛

  6. Kjempe fine bilder:) elsker å lage bilder med scrabble biter:D

Leave a Reply

