til alle i nordfjord / sogn og fjordane

eg tar no foto-oppdrag, så dersom de ønsker billeg fotografering (familie, dåp, konfirmasjon, bryllaup – kva det skal vere), så er eg open for business. om de ønsker ei lita portefølje, her er nokre bilder:

1. konfirmantbilder

 

konfirmant: Ida Etterdal

2. portrett og diverse:

 

3. familie bilde:

 

de kan også besøke flickr-kontoen min her, eller sjå gjennom foto og slikt fint her på bloggen for fleire bilder eg har tatt. eg er superbilleg og kjempesjarmerande, så ver ein knupp og send meg ein mail på: kristinaaurore (alfakrøll) live (dott) com om de er interessert eller kjenner nokon som kan vere interesserte! suss og blinkesmil.


I am taking photo-assignemts this summer, so if you are in nordfjord/sogn og fjordane this summer, and want your picture taken, contact me via e-mail: kristinaaurore (at) live (dot) com. i am very cheap and really charming, so please contact me. kiss.

 

4 Comments

Filed under Foto og slikt fint

4 responses to “til alle i nordfjord / sogn og fjordane

  1. Vakre bilder❤

  2. Spennende:) fine bilder!

  3. Hadde eg ikkje allereide booka fotograf skulle eg vurdert deg til bryllaupet vårt😀

Leave a Reply

