ting eg vil, men ikkje orkar eller har tid til

❤ skrive

❤ svare på dei fine kommentarane dykkar. de er best.

❤ lese

❤ oppdatere bloggen så ofte som eg vil

❤ gjere ferdig alle dei halvferdige blogginnlegga eg har tenkt på lenge

❤ ringe dei finaste fine eg ikkje har snakka med på alt for lenge

❤ pakke ned hybelen, sjølv om eg skal flytte ut om under ei veke

❤ levere biblioteksbøkene som burde vore levert for lenge lenge sidan. i’m bad.

❤ finne inspirasjon til å skrive og fotografere

❤ lage mat

❤ sortere den rotebunken med allslags papir, som har hopa seg opp gjennom dette skuleåret

❤ snakke med folk på facebook

❤ ta bilder

❤ redigere bilder

kort fortalt går dagane i eksamensangst, forbereding, rydding, jobb og fine folk. kjenner eg treng ein ferie. eg treng å vere ferdig med vidaregåande no. treng å gjere noko eg vil, ikkje noko eg må. så eg er nok på ein liten ufrivillig blogghiatus. og eg les alle kommentarane dykkar (og svarar på mailar), og de får meg til å smile og le og knise – og når eg får meir energi og meir tid – då skal eg sette meg ned og ta eit realt skippertak. eg skal svare, om så det er kommentarar frå ein månad sidan (for eg har vore ganske lat der i det siste, i know). så hugs det, om det byrja lure. i see you. og livet er fint, om enn ein smule hektisk.

kva har de vore flinke til å utsette i det siste? kva driv de med for tida? kva skal de i sommar?? eg er så nysgjerrig!

suss suss


a list of things i really want to do, but haven’t got the energy or the time to, due to exams and work and all that jazz.❤ write❤ answere your sweet comments❤ read❤ update the blog❤ finnish all my half-started blogposts❤ call those pretty persons i haven’t spoken to in ages❤ start packing down my apartment (even though i am moving out next week..)❤ return the library books i should have returned some time ago❤ find inspiration to write and photograph❤ make food❤ sort out the huge pile of random paper that has been constantly growing on my desk since the beginning of this school year❤ talk to people on facebook❤ photograph❤ edit those pictures i actually have taken

what have you been procrastinating lately? what are you up to these days? what are you doing this summer? i am so curious!! 

kiss kiss

7 Comments

Filed under Kvardagen, Lister, annbefalingar og fine ting

7 responses to “ting eg vil, men ikkje orkar eller har tid til

  1. Jeg har bilder fra sommeren 2009 som jeg har utsatt å redigere, og bilder fra sommeren 2010 som jeg har utsatt å redigere… Tenker på det hver dag, at nå, nå skal jeg gjøre det! Men…

    Ellers så skal jeg prøve å finne et sted å bo i England, finne ut hva jeg skal ta med og hva jeg skal gjøre med det jeg ikke tar med, og forhåpentligvis ta massemasse bilder (for så å redigere de i år, helst).

  2. det e mye eg og vil, men som bare blir i hodet og ikje komme ut, men me får ta sommaren te hjelp og bare slappa av og ikje stressa, kanskje det blir lettare å gjør ting itte ferien😉

    eg e så heldig som ska hjem te Haugesund i sommar, feira mine 30år med familien og mine finaste venner😉 men fyst ska eg se Korn og itte Haugesundtur blir det Øya😉

    eg har forresten lurt på om eg ska søka meg inn på bilder nordic, og ska bruka sommaren på å bestemma meg orntligt😉

    og du må gjerna snakka med meg på facebook, hvis du vil😉

  3. Jeg er veldig flink til å utsette en hel del prøver som venter på å bli rettet av meg. I sommer skal jeg reise rundt i Asia med venninner, og etterpå skal jeg bare strekke litt på beina og nyte solen fra bryggekanten.

  4. Kjenner meg igjen der. lett å utsette ting og tang. nå leser jeg bøker og nyter sommerferien.

  5. Det er viktig å ha ting å se fram til også❤

  6. jaa.

    jeg har utsatt alt, nesten. utenom å jobbe. og når jeg ikke jobber, gjør jeg ting jeg føler jeg må – litt ille når jeg føler at jeg være med kjæresten. men snart er det ferie, og jeg skal ikke jobbe til neste år. håper jeg får mer tid.

  7. Kjenner meg absolutt igjen. Heldigvis har jeg hatt fri i 11 dager nå, og i morgen drar jeg til Riga😉 Håper du er ferdig med alt snart (jeg ligger bak så har ikke fått sjekket de siste innleggene dine (om du har skrevet noen)).

Leave a Reply

