update on life.

kom ikkje opp i eksamen i dag heller, og kjedar meg difor meir enn nokon sinne før. for tida prøver eg mitt beste for å ikkje tenke på dei viktige spørsmåla eg må svare på snart. berre leve i nuet – ikkje tenke, berre gjere. det fungerar dårleg når ein ikkje har noko å gjere. ingen lekser, prosjekt, eller særemne ein kan fordjupe seg endelaust i, med den undskyldninga at – undskyld meg, men dette eg nesten få unnagjort. så då sit eg her. på ein hybel eg ikkje orkar å pakke ned, full av bøker eg ikkje orkar å lese, og berre stirrar ut i lufta og prøver å tvinge meg sjølv til å gjere noko. fungerar dårleg. eg blir berre sittande å tenke på alt eg ikkje har lyst til å tenke på – eller ta stilling til heilt endå.

som skular. i vinter søkte eg jo skular. eg søkte bilder nordic, westerdals og litteraturvitskap på uio. og i vår har eg farta fram og tilbake frå oslo på opptakshelg og intervju. og eg kom inn. på bilder nordic og på westerdals. og sit midt i eit ukomfortabelt luksusproblem. ukomfortabelt fordi eg må velge mellom to ting eg elskar like høgt – foto og skriving. ukomfortabelt fordi eg kjenner folk som også søkte i år, men ikkje kom inn. ukomfortabelt for det er jo liksom tabu og klage over slikt.

men det er ikkje berre skular. det er pengar og arbeid og flytting og alt – og eg kjenner eg er ikkje så voksen som eg skulle ønskt eg var. for det eg vil mest er å gøyme meg frå alle desse ekle spørsmåla og valga og berre la nokon andre bestemme. la nokon andre ta avgjerdslane for meg. la nokon andre styre livet mitt.

men så vil eg jo eigentleg ikkje det heller.

eg trur det er noko spesifikt med heile framtidsaspektet som verkar ekkelt og avstøtande på meg. for sjølv om eg skriv varmt og kjærleg om det i fleire av tekstane mine, er det heilt forferdeleg å ikkje vite kva som kjem til å skje. eg anar ikkje. no clue. å ikkje vite er det same som å ikkje ha kontroll, og dei som kjenner meg veit at eg som regel likar å ha kontrollen. helst skulle eg likt at livet hadde eit manus eg kunne gjere meg kjent med, slik at eg veit kva som skjer – eg veit kva val som er dei rette.

men så vil eg jo eigentleg ikkje det heller.

for halve meg handlar jo om at det løser sig, eg tar det som det kjem. ein må ikkje gå å overanalysere alt i livet, ein må nesten ta det litt på feelingen. livet er jo tross alt berre det ein gjer det til, og om ein går rundt og konstant bekymrar seg, kva livskvalitet er det? kor mykje nyt ein då dei dagane ein har blitt gitt her på jorda? ein må gjere det meste ut av livet no, medan ein lever det. om det er éin ting jobben min har lært meg, så er det nettopp dette. og likevel er det denne tankegongen som fyller meg aller mest med angst. kva om eg endar opp med å ikkje gjere det beste ut av livet mitt. eg er nitten. i tjueårskrisa. så klart har eg angst.

eg føler meg teit når eg skriv dette. ein skal jo liksom ikkje dele tenåringsnevrosene sine på internett. det er teit. skikkeleg 2004. men eg treng ein outlet, og takkar det meste for at denne bloggen er ganske anonym. eg er berre stressa, sliten og frustrert. det löser sig, skal de nok sjå.

life is pretty dull, i am only going around waiting to find out what my oral exam is going to be in (hoping for history og politics). and also i’ve been accepted to the two private schools i applied to (westerdals and bilder nordic school of photography), and it is really hard to choose, and i feel awful about having such a “problem”. i am trying to take life as it comes and not over-analyze everything. it is getting more and more difficult though, seeing as every choice i make seems to have a huge impact on my future. i wish someone else would take my decisions for me.

6 Comments

Filed under Kvardagen, Skriverier og tekstar og slikt.

6 responses to “update on life.

  1. Så fantastisk at du kom inn begge stedene, du er flink! Og samtidig kan jeg skjønne hva du mener, sånne valg som liksom skal være så voksne og avgjørende og sånt er ganske så skummelt. Jeg håper du finner ut hva det er du vil mest, å følge magefølelsen eller en annen følelse sånn at du kan trives flest mulig dager med det du holder på med❤

  2. Men altså, jeg blir så sjukt stresset av dette av og til. Jeg studerer språklig kommunikasjon, og det er bra for man kan bli alt mulig, og det er dårlig fordi man kan bli ingenting.

    Så prøver jeg å tenke på hva jeg virkelig har lyst til å gjøre når jeg blir stor:

    – Skrive
    – Ha penger nok til å reise på ferie og kjøpe ganske mange fine kjoler
    – Ha verdens beste venner
    – Være sykt forelsket i en mann eller to eller flere
    – Få pene barn etter hvert

    Basically gjøre ting som gjør meg glad, elske, bli elsket. Dette er de viktige tingene i livet. Når jeg tenker sånn blir jeg ikke så redd for å ikke klare å realisere meg selv på universitetet og i arbeidslivet. Det finnes så veldig mange andre arenaer og lykkes på. Og jeg tror jeg kommer til å lykkes, og til å feile. Ikke SÅ farlig om den ene feilen er utdannelsen og jobben og karakterene.

    Lukke til!

  3. Gratulerer med at du kom inn på begge skolene!😀

    Jeg hadde fem tilbud fra fem tilsynelatende like gode gode skoler å velge mellom, og det tok meg flere måneder å finne ut hvilken jeg skulle takke ja til, så jeg vet hvor vanskelig det kan være!

  4. Kjenner igjen det følelsen du beskriver ovenfor. Når alt kommer på en gang, skole,jobb og masse vanskelig valg. Bra at du kom inn på begge steder,og jeg håper du får bestemt deg. Godt tips er å følge hjerte,hva du virkelig elsker å gjøre og noe du kunne tenke deg i fremtiden å jobbe med. Noe som gjør deg glad.

  5. Jeg er helt sikker på at det løser seg. Jeg var der du er nå for akkurat et år siden, det føles som om man er i ferd med å svime av pga alt som kommer til å skje. Men det ordner seg faktisk, jeg lover. Gjør det som frister aller mest. Jeg vet du har lyst til alt nå, men velg det som appellerer aller-aller-aller mest. Det er supersmart, ok? I promise.

  6. Det ordner seg for snille piker, Kissa mi❤

Leave a Reply

