liste og spørsmål og slikt

eg lånte denne lista frå mariell. 


beste matrett?
spaggethi med pesto, parmesan/mozzarella, cherrytomatar og ruccola. det er typ det beste eg veit. men også avokadosalat. då er eg i himmelen.
beste dessert? jordbær med heimelaga vaniljesaus. men også makronar.
beste drikk? vatn og alt med hylleblomsmak. spesielt hylleblombrus som bestemor og bestefar alltid har.
verste drikk & matrett? alt med sitronsmak. eg toler ikkje sitron, og difor så hatar eg det. ellers så er eg ganske glad i det meste. er ikkje så glad i kvitvin, var veldig glad i det før, men så sa det berre stopp. av mat så må det vere kjøttkaker – men no et eg ikkje kjøtt lenger, så då er eg liksom kvitt det.
beste alkoholdrikk? øl, raudvin, mojito, sex on the beach ++.
smør på brødskiva? eg har aldri vore noko begeistra for brød, og et difor aldri brødskiver. er ikkje så begeistra for smør heller, så nei.
smågodt eller ferdigposa? smågodt!
beste suppe? mamma si heimelaga tomatsuppe, fransk lauksuppe og heimelaga ertesuppe. namnamnam. elskar suppe.
favorittis? hm… då eg var i frankrike i fjor kjøpte vi sånn skikkeleg deilig sorbétis, med jordbær og bringebær og papaya. det var noko av det beste eg har ete i mitt liv. så då seier eg det.

shopping.
kor mykje shoppar du for i månaden? ikkje mykje. etter husleige, bussutgifter, matutgifter og andre nødvendigheiter, pleier det ikkje å vere så mykje igjen. men det kjem så klart an på kor mykje eg har fått i løn den månaden. er dessverre veldig dårleg på å spare.
har du fleire sko enn klede? nei. eg har mange sko, men har nok mykje fleire klede.
favorittplagg? kjole. spesielt dei eg har arva etter bestemødrene mine.
favorittfarge på klede? blått, raudt, kvitt, lilla, lyst og mørkt, sennepsgul – så lenge det ser draumeaktig og fint ut kan fargane vere det same for meg.
favorittfrisyre? brigitte bardot på 60-/ 70-talet. audrey hepburn i breakfast at tiffany’s.
beste mønster? blomar og krussedullar. eg elskar når ting ser rosemala ut.
beste accessoir? sløyfer og ringar og leppestift.
underklede? silke og blonder og prinsesseaktig.
verste plagg? bukser. eg hatar bukser.

jobb & utdanning
jobbar eller studerar du? eg både jobbar og studerar. på torsdag er eg ferdig på vgs, og til hausten skal eg studere, men eg har ikkje bestemt meg for kva heilt endå. på deltid jobbar eg som bpa (brukarstyrt personleg assistent) hjå ein als pasient, og det har eg gjort i typ 2 år no, og eg elskar jobben min!
kva vil du bli? skribent(forfattar, journalist, kva det skal vere), fotograf, bohém.
trivst du med jobben/utdanninga di? JA! men eg kjenner det skal bli godt å byrje å utdanne meg til noko som eg interesserar meg for – og ikkje berre denne vgs utdanninga.
er løna viktigast? nei. hadde den vore det, hadde eg aldri satsa på dei studieretningane eg har satsa på i det heile tatt.

 

generelt.
har du barn? nei. har ingen planar heller, i alle fall ikkje på fleire år.
er utroheit ok? nei. det syns ikkje eg. kva andre meiner er derimot heilt opp til dei sjølve.
elskar du nokon? ja, men ikkje på ein romantisk måte.
betyr familie mykje for deg? ja, veldig mykje. eg har seks søsken spredd rundt omkring og er oppdratt med gode familieverdiar. eg er typen som veit kven eg er femmenning med og kva bestemora deira heiter. det er koseleg. eg er veldig stolt av familien min.
kvar reiser du på ferie? om to veker reiser eg og ei av dei beste venninnene mine til rhodos, og eg gler meg så mykje at kofferten alt er pakka. ellers så er eg veldig glad i europa og eg vil gjerne tilbake til frankrike (oppleve paris!), til roma, amsterdam, riga. eg vil besøke praha og london og berlin igjen – for eg vart så forelska i dei byane sist eg var der. for meg er reising veldig viktig, og eg må reise mest mogleg oftast mogleg for å ha det bra. slik er det berre.
beste klima? ein varm maidag med typ 23 grader, med litt skyer. å kunne sitte i skuggen og ete jordbær og snakke om sommarferien.
heimefest eller gå ut? her på eid så er det ganske fantastisk miljø til å gå ut. alle reiser på pubben og der er alltid fantastisk stemning, flinke trubadurar eller djar og god stemning. og dessutan er det mogleg å sette seg ned med baren eller ut på balkongen om ein vil snakke. eg elskar å fare ut på eid, for då møter eg alltid kjente og får vere litt sosial og le mykje. etter pubben er det alltid nachspiel hos ein eller anna kompis og der samlast ein ca 15 – 20 stykker og kosar seg til ein kjenner ein blir trøtt og då tuslar ein roleg heim til hybelen. men eg er også veldig glad i heimefestar – dei er koslegast og har oftast best stemning.

ellers, dersom det er noko de lurer på er det berre å spørre i veg, så skal eg svare så godt eg kan! 


a list of questions i borrowed from mariell. if you have any questions for me, ask away and i’ll answer! photo’s are linked to their flickr.

7 Comments

Filed under Lister, annbefalingar og fine ting

7 responses to “liste og spørsmål og slikt

  1. Ååå lister med svar~❤ Kanskje jeg må låne denne en dag..🙂

  2. Liste med mange fine ting.🙂

  3. Pingback: En slik liste | Carolines Verden

  4. heldige deg som skal reise. kanskje du skal vurdere interrail siden du vil så mange steder i europa?😀

  5. vi har også planlagt å dra på interrail neste år. endelig altså!

  6. Kjempe fin liste:) Har fylt ut en lignende også:)

  7. åh, for ei fin lista og hipp hurra for spørsmål! ka ska du gjør når du flytte te Oslo? e det noe du grue deg te ved å flytta te oslo? kor ville du helst bodd hvis du konne valgt? kan du dela med oss den beste konsertopplevelsen din? har du eller ska du dra på festival i sommar? ja takk te tattovering eller nei takk? og hvis du konne ta tattovering idag ka ville det vært? koffår like du bob dylan så godt? din favorittlåt akkurat nå? og det va det eg kom på av spørsmål, ha ein finfin mandag finfine Kristina!

    / takktakk søtis, og velkommen tebake, nå e det eg som har dotte litt ut av denna bloggingå, inspirasjonen har tatt ferie, noe som plage meg så mye at eg får hodepine av å tenka på det, hehe, håpe du og får ein finfin sommar *cyberklemifleng*😉

Leave a Reply

