the times they are a-changing

nytt design, nye sjansar, ein ting er sikkert er at det blir nye tider i møte. i sommar blir det bryllup, syden, festival (forhåpentlegvis), jobbing og, ikkje minst, flytting. alt som står igjen for meg å gjer, er å slutte å vere så redd for at alt skal øydeleggje seg sjølv og gå i oppløysing. det löser sig, det gör det alltid. vi satsar på det i alle fall.

translation: 
a new design, new oppertunities – at least one thing is sure, and that is that this design brings with it a lot of future changes. weddings, greece, festivals, work, and, of course, my moving to oslo. all i have to do (besides finding a job), is to stop worrying and accept that whatever happens, it is going to be ok – at least that is what timbuktu says.

21 Comments

Filed under Kristina gløymer å kategorisere

21 responses to “the times they are a-changing

  1. Jeg liker det! Og JA det ordner seg<3

  2. Har blitt fiint her! Og det löser sej alltid!😛

  3. Alt ordne seg for snille jenter seie de, og eg tror du e kjempesnill så då trenge du kje uroa deg😉

    og det e alltid litt kjekt å fornya seg, finfint blei det😉

  4. Herlige bilder! Og fint nytt design, veldig sommerlig😀

  5. Kjempe fint design du har nå:) likte blomsterbakgrunnen:) Høres ut som du har en fin sommer i vente! det orden seg alltid vettu!
    SV;Det var en kjempe koselig dag:) Har veldig lyst å dra til botanisk hage igjen:)

  6. Så sommerlig det er blitt her inne! Fine bilder du har funnet, forresten – ballonger er noe av det beste som finnes! Alt går seg til, skal du se. Ha en fortsatt fin uke!

  7. Det ble kjempefint!😀 Og ja, det løser seg🙂

  8. Ja, det løser seg alltid! Positivitet er nøkkelen for at man ikke skal bli utbrent.

    Jeg er veldig glad i bloggen din, Kristina🙂

  9. Jeg liker nye designet. Alt kommer til å gå kjempe fint, fordi du fortjener det!!<3

  10. t

    Det ordner seg alltid, om en ordner det😉

    Jeg håper sommeren din blir magisk!

  11. Herlig nytt design! OG JO: du skal på malakoff

  12. Ble lykkelig av å lese dette positive innlegget! Du er søt – designet ditt likeså.

  13. Svar: Hihi😀 Jeg var, og er fremdeles, veldig glad i furbyen min, det nærmeste jeg noen gang kom et kjæledyr!😀 Åååh, kjipt med kamera som ikke vil høre etter altså! Særlig nå som det er sommer og man plutselig får mere å ta bilder av! Jeg merker ihvertfall at fotolysten er høy for tiden. Og strikkinga, haha, har ikke så mye tålmodighet jeg heller merker jeg.😛

  14. kanskje du bør tenka på å skaffa deg et eget domene? då har du jo plutslig mye mær frihet i koss siå di kan se ut😉 eg anbefale deg det, eller så kan du jo prøva deg på blogg.no, tror dei har mær utvalg enn wordpress uten eget domene, eg syns hvertfall det e lettare å justera på design der (søstrå mi bruke det og hu har ikje eget domene, så eg har storkost med å designa fram og tebake der inne)😉

    tusen tusen takk søtis😉

  15. Bra med forandringer🙂 Jeg liker’e😉

  16. / Og jeg blir like glad hver gang! ^^

    Og det ordner seg så absolutt!

  17. Alt skal nok gå fint skal du se. Selv bekymrer jeg meg altfor mye om at ting skal gå galt også, men det går som regel bra!

  18. det ordner seg alltid. alltid! lykke til🙂

  19. Likar designet, likar bildene, forandringar kan vere ganske fint det óg, og ting ordnar seg❤
    Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.

  20. Elska designet ditt, søta!

Leave a Reply

