eit ferienotat

eg skulle skrive noko, men eg veit ikkje heilt kvar eg skal byrje. moleskinboka mi er full av baade reisetekstar og skjoennlitteraere tekstar, men eg vil spare dei litt til. dessutan har eg ikkje med meg boka til internettkafeen, eg tenkjer liksom ikkje saa langt.

det har vore nokre flotte dagar paa rhodos saa langt. eg har blitt baade solbrent og faatt frekner, og bli kvar dag spurt om eg kom i dag sidan eg er saa bleik. daa svarar eg som regel berre det at eg er born to be white, ogsaa faar dei berre greie seg med det. det er nesten merkeleg aa tenkje paa at om berre nokre dagar reiser vi heim igjen. daa byrjar den uendelege reisa atter ein gong . dagane har gaatt so fort. vi har ete mykje, sola oss, bada, festa og gjort alt det ein forventar to nitten aaringar skal gjere paa rhodos. med visse forhaldsreglar saa klart. i gaar var vi i gamlebyen, noko som var ein heilt fantastisk oppleving, som alle som reiser til rhodos burde faa med seg.

naar eg kjem heim og faar organisert meg litt, tenkte eg aa legge ut ein liten rhodosguide. kva ein burde gjer, proeve, halde seg unna, ikkje gaa glipp av og slikt – interesserte? i saa tilfelle, kva vil de ha med i guiden? for eg har mykje material aa dele med dykk! saa stay tuned, stay cool and stay your self! no skal eg lese bloggar og chatte med mamma paa facebook.

translation:

still in rhodes. life is good and the weather is nice. just thought i would check in and tell everyone i am ok and that life is good!

9 Comments

Filed under Kristina i den Store Verda

9 responses to “eit ferienotat

  1. jeg forbinder egentlig hele grekenland med retsina, jeg (og da jeg hadde gresk på vgs), så nytt perspektiv hadde vært fint. ja til rhodosguide🙂

  2. ja til guide, men alt du føler må være i den!

  3. Ha en fin ferie. Jeg er også i utlandet og har mast meg til en time på Starbucks enda jeg hater Starbusck, men jeg bare MÅ ha internett.

  4. eg og seie ja takk te Rhodos guide, sjøl om eg ikje ska reisa derte i nærmaste framtid så e det kjekt å lesa😉

  5. Åh, det høres så deilig ut å bare få reist et sted som er utenfor Norge. Gi oss Rhodos-guide! Som Milla sier, jeg kommer nok ikke til å reise dit med det første, men sånt er alltid fint å lese likevel.🙂

  6. Karen Marie Kvåle Garthus

    Ha det så fint framleis! Vil gjerne ha rhodos-tips – kven veit når familien tek seg ein tur..? Skummel reportasje i ei eller anna avis i går om korleis “ungdommen” oppfører seg på rhodos… Men så tenkte eg at du sikkert veit å passe deg! Om ikkje anna så fordi tante les bloggen din🙂 NYYYT dagane no medan du er der.

    • haha, eg tok det heilt piano der nede, så der kan fine tanta ta det heilt med ro🙂 fekk streng beskjed av mamma å ikkje gjere noko ho ikkje ville gjort, haha🙂

  7. Ikke noe godt med solbrenthet,håper det går over! kos deg videre! vil gjerne ha en lite rhodos guide!

  8. Ja takk til guide full av sol og røde skuldre😉

Leave a Reply

