ein liten beskjed

macen er midlertidig øydelagd, noko som gjer det vanskeleg, ikkje berre å få blogga, men også redigering, skriving og anna arbeid knytt til macen. eg håpar difor at de har tolmod med meg, sjølv om eg ikkje oppdaterar bloggen så ofte som eg skulle ønskt. dette skjedde dagen etter eg kom heim frå syden, altså fredag, og i morgon skal eg ringe apple-support og satsar på at alt ordnar seg, helst med ein gong. inn til vidare skal eg prøve så godt eg kan på mamma sin pc.

også til alle saman som endå er her – de er best. ok? de berre er det.

translation:
my mac has been temporarily broken since friday, making it difficult for me – not only to blog, but editing, writing, working, these last days. i will be calling apple-support tomorrow, and hopefully (cross my fingers) everything will work itself out right away. in the meantime, i`ll do my best using my mum`s computer.

and to all of you who are still sticking it out with me – you are the best. you just are.

3 Comments

Filed under Kvardagen

3 responses to “ein liten beskjed

  1. Oi, lykke til! Og jeg likte så godt teksten din i forrige innlegg. Ville bare si det .

  2. Synd at macen er ødelagt. håper du får ordnet den snart da=)

  3. Åh, det er så leit når det skjer! Håper ikke du har mistet bilder og ting som jeg gjorde for noen måneder siden🙂

Leave a Reply

