02.16

eg høyrer på mumford & sons og lurer på å legge meg og lese ferdig the picture of dorian gray. eller å sette meg ut på verandaen og skrive tekstar eg aldri kan lese høgt til nokon, berre fordi dei er skrivne midt på natta.

kva gjer du akkurat no?

translation:
i am listening to mumford & sons, trying to decide if i should go to bed and finnish reading the picture of dorian gray. or if i should go out on my balcony and write stories i will never be able to show anyone, since it is written in the middle of the night.

what are you doing right now?

9 Comments

Filed under Kvardagen, Skriverier og tekstar og slikt.

9 responses to “02.16

  1. ❤ Akkurat nå drikker jeg dagens første tekopp og leser fine blogger sånn som din, og gjør meg klar til å dra på jobb. Ha en fin helg!

  2. Akkurat nå spsier jeg frokostblanding med blåbær og tenker på at blåbær heter myrtille på fransk og det er mitt franske yndlingsord.

  3. Mumford & Sons❤ Akkurat nå sitter jeg i stua og krangler med meg selv om jeg skal gå og fikse frokost eller ikke.

  4. spiser frokost, drikker te, er veldig veldig varm, men det er ok, og fint, egentlig

  5. kjære søte du, eg har ikje kommentert her på ein evighet, men eg har bare ikje kikka på noen av bloggane eg følge på leeeenge. håpe du har det fint der du e.

    eg sitte å hørre på Katy B og prøve å få humøret opp te ein kveld med parykkfest + buzz. har nettopp spist frokost, og ska snart laga frokost te prinsesså mi ♥

  6. jeg ser ut på den siste dagen i juli og smiler:)

  7. Sånn akkurat no er eg passe sliten og tenkjer kor herleg det er at eg kan berre slappe av no og kor fine dei neste dagane skal bli.

  8. Hører på ‘White blank page’ mens jeg forsøker å arkivere tanker; tenker at det er sant som Synne skrev om stortrommer mot hjertet. Du skriver særdeles godt – fortsett med det!
    Lilli

Leave a Reply

