fem ting om slikt som er

1. macen er endå ikkje komt i posten og eplehuset sin servicetelefon er stengd på laurdagar.

2. reiser til volda på måndag for å besøke fine andrea. vi skal drikke vin og vere juksestudentar, sidan vi begge har friår.

3. i går låg det eit raudleg blad på bakken som fekk meg til å innsjå at om berre nokre veker vil alle trea vere farga slik og bakken også.

4. prøver å bestemme meg for om eg skal til eid i kveld og danse til dj på puben med janne, eller om eg skal på bygdedans her heime og danse til vassverkgutane.

5. har utruleg lyst å ha ein fotoshoot når eg er i oslo neste helg, men treng modellar – frivillig? kontakt meg her: kristinaaurore krøllalfa live dott com.

translation:
a list of things i am thinking about at this moment.

7 Comments

Filed under Lister, annbefalingar og fine ting

7 responses to “fem ting om slikt som er

  1. Om du poster at du trenger modeller på Twitter så si i fra til meg, så skal jeg Re-tweete!🙂

  2. jeg gleder meg sånn til at trærne blir røde. når det er kaldt og regnfritt. når man kan bruke en jakke og skjerf. åhh.

  3. Siv

    Kos deg på(i?) volda!😀

  4. Andrea

    Gleder meg til du kommer🙂❤

  5. volda! der bor jeg også! haha.

  6. Helt helt fantastisk video😀 Så mycket inspiration!😀

Leave a Reply

