cinco cosas sobre mi vida



éin. tusen takk til alle de som har likt facebook-sida mi, det varmar verkeleg og motiverer meg til å fortsette. (ergo: de er dei beste i typ heile verda). til alle som bur i nordfjord/sogn og fjordane (men også de som bur andre plassar), så frilansar eg som fotograf om dagen ved siden av jobb – så det er berre å ta kontakt dersom de ønsker. eg er billig som berre juling!

to. eg jobbar mykje om dagen, fem nattevakter berre denne veka. men i neste veke får eg endeleg den nye turnusen min (noko eg har sagt i fleire veker no, kryssar fingrane), og då får eg endeleg ei skikkeleg oversikt over dagane mine. det blir fint.

tre. det fine med nattevakter er at eg har mykje tid å slå ihjel, og det er tid eg ofte brukar på å sjå film eller lese. til no har eg sett paris when it sizzles, funny face, de usynlige, jane eyre (for andre gong), de dødes tjern, midnight in paris (åh, som eg hugleikar den!) og cry baby. i natt tenkte eg å sjå notting hill. yet again. for, som kval og actionfilm seier, det er slike filmar ein ser når det er haust og ein er sjuk etter kjærleik. men eg trur ikkje eg er akkurat det.

fire. i sommar har eg heilt falt av lasset og vore alt for opptatt av alt for mange ting til å halde noko som helst oversikt over bloggar eller slikt fint. så om de veit om nokre flotte bloggar, eller om de har ein flott blogg (som eg er sikker på at de har), legg igjen eit lite spor, så skal eg kike innom!

fem. er det ikkje flott korleis ting ordnar seg av og til?

translation:
thanks to every one of you who has bothered to like my facebookpage, you are the best and you motivate me not to quit!  i am working quite a lot these days, five night shifts just this week, on the bright side i get a lot of money from it, and also i sort of love my job too. however it will be great to get a final schedual over my shifts, so that i can finally start planning things again! one of the perks of working the night shift is that i have loads of time to watch movies, and the last couple of days i’ve watched a whole bunch of them, so look forward to a moviebonanza! and also, seeing as this summer was so hectic for me, please feel free to leave blogs you want to reccomend, or just your own blog, and i will be sure to have a look. and last but not least, isn’t it nice how sometimes things seem to work themselves out, especially when you thought they never would?

3 Comments

Filed under Kvardagen, Lister, annbefalingar og fine ting

3 responses to “cinco cosas sobre mi vida

  1. Fine bilder i innlegget:) Virker som du har mye å gjøre for tiden!

  2. åh så fantastisk! det e så fint når alt ordne seg! og eg e veldig glad på dine vegne, har kje fått med meg at du har fått deg facebooksia, men ska lika den med ein gong eg logge meg på fejs😉 kanskje eg og ska laga sånn sia? eller kanskje ikje, hehe…

    tusen tusen takk, betyr veldig mye for meg å hørra sånt fra deg *klemifleng* og kaffi MÅ me få tatt neste gong du komme herte😉

  3. Det er fantastisk flott! Er glad det ordner seg. Og kos deg med nattevakter, hihi, jeg er litt glad jeg er ferdig.

Leave a Reply

