septemberkjærleik ein søndags morgon.














det er september og det regnar. når eg køyrer til nattevaktene mine, er det mørkt, ikkje lyst. og det er kaldt når eg står ute og røyker på kvelden. det er september og eg har lyst til å dra fram alle ullkåpene mine frå skapet. eg vil pakke meg inn i store skjerf og selbuvottar. eg vil tuppere håret lik brigitte bardot og hannah metz. skru av lyset og tenne tusen stearinlys, med denne spelelista i bakgrunnen (pale september ) og lese alle bøkene i bokhylla mi medan eg held rundt varme tekoppar som luktar haust og fenikkel og roser. det er haust og eg vil draume meg vekk.

translation:
it is september and it is raining constantly. when i drive to work at nights, it is no longer light outside, but pitch dark. and i start shivering when i go outside to smoke in the evening. it is september and i want to pull all my wool coats out of the closet. i want hide in big scarfs and selbu-mittens. i want to backcomb my hair like brigitte bardot and hannah metz. turn off the lights and light a thousand candles, listening to this spotify playlist (pale september ) and read all the books in my bookshelves while holding warm tea-cups that smell of autumn and fenikkel and roses. it is autumn and i want to dream myself away.

 

 

11 Comments

Filed under Foto og slikt fint, Skriverier og tekstar og slikt.

11 responses to “septemberkjærleik ein søndags morgon.

  1. dette var fantastisk fint å våkne til❤ (og litt vondt samtidig).

  2. ❤ fint. jeg får også disse behovene om å lese hele bokhylla med bøker i et hav av mjuke pledd og masse te.

  3. Åå, babyen i badekaret! Fiiin! Og musikkvideoen også. God søndag!

  4. Fine innlegget:) du skriver så bra!

  5. Oren Lavie er heilt fantastisk. Bare heilt, heilt fantastisk. Eg lev med eit håp om ein klar haust utan mykje regn. Fat chance her på vestlandet..

  6. Åh, ja. Jeg jobber så mye og det regner om dagen og er mørkt når jeg kommer hjem. Vil bare lage ett puteslott og kose meg med stearinlys, te og bøker.

  7. Fine, fine bilder!! Som alltid egentlig, men nå måtte jeg bare si det:)

  8. Nydelege bilde!❤

  9. / Jeg drar til Bournemouth! Hehe, jeg håper du har rett i det altså! Må innrømme at jeg er litt nervøs ettersom bildet skal stilles ut!

    Åh, det er akkurat det jeg vil gjøre på mørke høstdager.

  10. Gud så fina bilder😀 Underbara. Är det du som har fotat?🙂

Leave a Reply

