you were alone and you wanted to burn the bridges between you and the world

jobba i går, og i dag og heile veka som kjem og så måndag neste veke. er trøytt og sliten og har ikkje hatt ei frihelg på fleire veker. og nettopp difor skal eg reise heim om ti minutt. rydde og vaske rommet. skifte sengekle (for kva er bedre en nyvaska sengekle?), vaske skittentøyet, lage skikkeleg middag servert med søndagsdessert. så skal eg pakke meg inn i oxfordgenseren min og joggebukse, knyte håret i ein bolle på hovudet og koke te. og slik skal eg sitte. foran tven eller med nasa i ei bok. heilt fram til klokka nærmar seg for seint og eg må legge meg. eg er ikkje usosial, berre veldig veldig trøtt.

translation: 
i am working so much this week, every day since yesterday and through out next week + the following monday. so today i am taking a me-day. i am going to clean my room, change my sheets, make a real dinner and even dessert. i am going to do the laundry and then jump into my oxford sweater and a pair of slacks and watch tv or read or something. i refuse to be called antisocial. i am just so so tired! 

4 Comments

Filed under Kvardagen

4 responses to “you were alone and you wanted to burn the bridges between you and the world

  1. Det høres ut som en fin plan for en søndag i september. Kos deg!

  2. Slapp av og nyt søndagsro❤ Jeg er sjuk og orker ikke så mye annet enn å ligge i putehaugen i sofaen og drikke te. Heldigvis, så er det søndag.

  3. det er jo det søndager er til! kos deg.

  4. oh sånn vil jeg bo! Bare kos deg, det er så absolutt lov:)

Leave a Reply

