i dag



er eg på eid og besøker finaste janne, som eg ikkje har sett på fleire veker!

har eg på meg det nye skjørtet eg kjøpte i går

pluss raud lebestift, fake photobooth smil og ny fake-wool vest.
i kveld skal eg og janne sjå på ryan gosling og drikke kvar si flaske vin.
fin torsdag.
rosabloggtorsdag.

translation:
today i am visiting my best friend janne. i am wearing my new skirt and red lipstick (and a very fake smile on the last photobooth picture). tonight we are going to watch ryan gosling and drink a bottle of wine. it’s a good thursday. a “pinkblog” thursday. 

5 Comments

Filed under Kvardagen

5 responses to “i dag

  1. Fiint! Jeg savner å drikke vin.

  2. Fint skjørt, fin deg!

  3. Kjempe fint skjørt!:) kos dere!

  4. Oda

    Skjørtet!❤
    Kos dere🙂

  5. Så koselig! Leppestift og vin er en bra ting.

Leave a Reply

